07.06.2018, 08:50
Dear All,
I have recently downloaded DFS, Version 8.5.2, but I have not been able to run it.
Installation was completed well, then I get to the screen that I set the default folders and then I all get is a message showing the program version, indicating “AppInitialize”.
After this screen, the program just disappears, it does not even appear at Task Manager.
At first I thought it is an issue of administrative rights or some firewall as I was trying this at my work’s laptop, but when I tried at my home PC I got the exact same issue.
I need also to clarify that I am using Microsoft Windows 7 at the laptop, and Microsoft Windows 10 at my home PC.
I have tried all administrative and compatibility options but none has helped me to make the software work.
I hope you can provide some assistance and guidance on what I should do to make the software run.
Thank you for your help!
Message in German using Google Translate:
Hallo zusammen,
Ich habe kürzlich DFS Version 8.5.2 heruntergeladen, aber ich konnte es nicht ausführen.
Die Installation war gut abgeschlossen, dann komme ich auf den Bildschirm, den ich die Standardordner eingestellt habe und dann bekomme ich eine Nachricht mit der Programmversion, die "AppInitialize" anzeigt.
Nach diesem Bildschirm verschwindet das Programm einfach, es erscheint nicht einmal im Task-Manager.
Zuerst dachte ich, dass es sich um administrative Rechte oder eine Firewall handelt, da ich dies am Laptop meiner Arbeit versuchte, aber als ich es an meinem Heim-PC versuchte, bekam ich genau das gleiche Problem.
Ich muss auch klarstellen, dass ich Microsoft Windows 7 am Laptop und Microsoft Windows 10 an meinem Heim-PC verwende.
Ich habe alle Verwaltungs- und Kompatibilitätsoptionen ausprobiert, aber keine hat mir geholfen, die Software zum Laufen zu bringen.
Ich hoffe, Sie können mir Hilfestellung und Anleitung geben, was ich tun sollte, um die Software zum Laufen zu bringen
Danke für Ihre Hilfe!
I have recently downloaded DFS, Version 8.5.2, but I have not been able to run it.
Installation was completed well, then I get to the screen that I set the default folders and then I all get is a message showing the program version, indicating “AppInitialize”.
After this screen, the program just disappears, it does not even appear at Task Manager.
At first I thought it is an issue of administrative rights or some firewall as I was trying this at my work’s laptop, but when I tried at my home PC I got the exact same issue.
I need also to clarify that I am using Microsoft Windows 7 at the laptop, and Microsoft Windows 10 at my home PC.
I have tried all administrative and compatibility options but none has helped me to make the software work.
I hope you can provide some assistance and guidance on what I should do to make the software run.
Thank you for your help!
Message in German using Google Translate:
Hallo zusammen,
Ich habe kürzlich DFS Version 8.5.2 heruntergeladen, aber ich konnte es nicht ausführen.
Die Installation war gut abgeschlossen, dann komme ich auf den Bildschirm, den ich die Standardordner eingestellt habe und dann bekomme ich eine Nachricht mit der Programmversion, die "AppInitialize" anzeigt.
Nach diesem Bildschirm verschwindet das Programm einfach, es erscheint nicht einmal im Task-Manager.
Zuerst dachte ich, dass es sich um administrative Rechte oder eine Firewall handelt, da ich dies am Laptop meiner Arbeit versuchte, aber als ich es an meinem Heim-PC versuchte, bekam ich genau das gleiche Problem.
Ich muss auch klarstellen, dass ich Microsoft Windows 7 am Laptop und Microsoft Windows 10 an meinem Heim-PC verwende.
Ich habe alle Verwaltungs- und Kompatibilitätsoptionen ausprobiert, aber keine hat mir geholfen, die Software zum Laufen zu bringen.
Ich hoffe, Sie können mir Hilfestellung und Anleitung geben, was ich tun sollte, um die Software zum Laufen zu bringen
Danke für Ihre Hilfe!